Garantie d’enracinement et d’authenticité – PharmaRosa®

Voor de door ons geteelde en verkochte planten bieden wij aangroeigarantie en rasechtheidsgarantie.

Wij garanderen onze klanten dat wij een raszuivere, levensvatbare roos leveren. Bij correcte aanplant en nazorg zal de plant optimaal groeien.

Een roos in pot beschikt over een wortelstelsel dat een goede aanslag verzekert.

Aanplant is mogelijk in elke vorstvrije periode van het jaar.

De aanplant dient met de juiste zorg te gebeuren.

Aangroeigarantie – roos in pot van 2 liter

Voor de door ons geteelde planten bieden wij aangroeigarantie. Het wortelstelsel van de potgekweekte roos zorgt voor een goede aanslag. Aanplant is mogelijk in elke vorstvrije periode van het jaar.

PharmaRosa® garanties en mogelijkheden

Voor PharmaRosa® is het bijzonder belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Hieronder vatten wij samen welke garanties en mogelijkheden wij bieden voor rozen die in onze webwinkel zijn gekocht.

Aangroeigarantie

Op onze producten bieden wij 1 maand aangroeigarantie. Als de roos ondanks vakkundige aanplant en verzorging niet uitloopt of afsterft, kunt u als volgt gebruikmaken van de garantie:

  • Bewaar de factuur en fotografeer de planten bij ontvangst.
  • Plant de rozen zo snel mogelijk in de vollegrond of in een pot van minstens 20 liter.
  • Maak van de aangeplante rozenstruiken foto’s, elk afzonderlijk.
  • Indien een plant afsterft, stuur per e-mail:
    • de rasnaam,
    • het aantal planten,
    • het factuurnummer,
    • foto’s van de aangeplante en afgestorven planten.

E-mail: [email protected]

De productprijs wordt terugbetaald.

De aangroeigarantie is niet van toepassing:

  • bij uitval door droogte, vorst of onjuiste verzorging,
  • als de gevraagde foto’s niet beschikbaar zijn,
  • bij het houden van klim- en ramblerrozen in pot.

Rasechtheidsgarantie

Op alle door ons verkochte rozen geven wij rasechtheidsgarantie. Blijkt bij de eerste bloei dat de plant niet het bestelde ras is, dan kunt u kiezen uit de volgende opties:

  • terugbetaling van de prijs van het onjuiste ras,
  • kosteloze vervanging door het juiste ras.

Gelieve uw melding na de bloei met foto per e-mail aan onze klantendienst door te geven.

Indien uw melding meer dan 6 maanden na ontvangst gebeurt, voeg toe:

  • de factuur van de aankoop,
  • een foto van de ontvangen planten,
  • het rasetiket.

Informations sur l'entreprise

PHARMAROSA® - ORIGINAL - CharlotteROSE®
PharmaRosa® SARL
Numéro d'enregistrement de l'entreprise: 01-09-717479
Numéro de TVA :13075314-2-43
Numéro de compte bancaire IBAN :
 HU8511763189 13886884 00000000
BIC (SWIFT): OTPVHUHB
Nom de la banque :OTP Bank
Numéro d’enregistrement phytosanitaire :
  HU130721
E-mail: [email protected]

Paiement

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, OTPBank, PayPal